Shuled25 Kızlar ne durumdasınız ağrılarınız oluyor mu benim adet sancısı gibi değilde karnının alt tarafında ağrı oluyor ayağa kalkarken bazen yürürken doktora söyledim magnezyuma devam dedi
Faziletsolak Shuled25 benimde dün ki nst sonucumda sancılarım çıktı ama çok fazla hissetmiyordum bugün ara ara fazlalaşarak hissediyorum https://resimyukle.io/r/77UvlLidoC
depsizoo Shuled25 Bende magnezyum kullanmıyorum ağırlık var ağrı oluyo arada 34+4 çok yürğdüğüm zaman toplanıyo
Pelinbyrktrlr Shuled25 Tek derdim uykusuzluk ya sürekli tuvalete kalkmaktan, sağa sola dönerken zorlanmaktan uyuyamıyorum üstüne bir de sıcaklar 🥵
Kubraacunman Shuled25 34+2 gunluk hamileyim benmde adet sancisi gbi belimden kasiklarima dogru agri oluyo. Bebegim hala donmemis makat gelisli sizinkiler nasill ?
Gulden23 Ben de 34 ya ama bana hiç magnezyum vermedi doktor. Ellerim kollarım uyuşuyor bazen ayağıma kramp giriyor
Faziletsolak Shuled25 belimden göbeğime doğru kasılma gibi bir anda sertleşiyor 1 dk falan sürüyor sonra geçiyor
Pelinbyrktrlr Shuled25 Şu an Iğdır’dayız yani inanılmaz bir sıcak var ve çukurda kaldığı için akşamları da asla serinlemiyor. Tayinimiz Ankara’ya çıktı bir an önce doğurup kaçmak istiyorum 😃
Shuled25 Pelinbyrktrlr o taraflar sıcak olur evet kuru sıcak burda da nem ve sıcak Allah kolaylık versin hepimize 😂
Pelinbyrktrlr Shuled25 Siz nerede yaşıyorsunuz😊 Ben aslen Giresunluyum nem de çok fena oluyor yazın bilirim 😅
Shuled25 Kubraacunman bende kontrole gidicem perşembe bakalım ne durumda son ana kadar dönebiliyormuş stres yapmayın döner inşAllah 😊
Kubraacunman Shuled25 bende cuma gunu gitcem insallah. Bide benm suyumda azalma baslamisti 2 hafta once oyuzden erken dogum olasiligimzda var
Moorbit Benim de özellikle sabah uyanınca acayip kalçam ve bacaklarım ağrıyor. Biraz ovunca geçiyor. Dönmek çok zorlaştı. Yürümek çok zorlaştı. İş yapmak zaten çok zor nefes darlığı ve sıcak basması da üstüne eklendi mi ohhhh mis 🤣🤪