11 Ocak 💕💕 henüz hiçbir şey almadım daha erken diyorum, cinsiyette netleşmedi zaten 😊 birde bulantılardan gözümü açamıyorum bir an önce geçsin şu sıkıntılı aylarda alışveriş filan tatlış heyecanlara geçsem diye gün sayıyorum 🥺 hepimizin yavruları sağlıkla gelsin inşallah 😊😊
Bende Ocak doğumluyum annem çok rahat olduğunu söylüyor en zor zamanlar evdeyken geçiyor tam ele avuca geldiğinde yaz gelmiş oluyor 🤍🤍