AlyaEkmen_ 17 Ocak 🙊❤️12+1 deyiz cinsiyetimize ikili taramada yüzde 99 erkek dediler ama emin olamıyorum erken öğrendim acaba doktor yanılır mi diyorum 😂bacak arasını da gördüm 😂
Meleekk [silindi] biz biraz daha beklemek istedik öğrenmek için sonradan karışıklık olmasın diye 😊siz kaç haftalıkken öğrendiniz
ocak2021 [silindi] bende geçen sene 8 ocakta doğurmuştum şimdi kocaman oldu 🐣😍 sizde sağlıcakla kucağınıza alın
ikincim253 [silindi] 15 Ocak 🥰 ama erken mi gelir bilinmez 😄 cinsiyeti öğrenince hazırlıklara başlamak istiyorum 😘 kimler cinsiyeti öğrendi 💓
Canhan58 ikincim253 ikili taramafa doktor kiz gibi ama yinede net diyemem dedi bakalimm 16. Hafta kontrolunde belli olur belki ;))
[silindi] ikincim253 bende öyle cinsiyet belli olduğu an başlıycam alışverişe 🥰 haftaya 14+0 ken kontrolüm var
14meydan14 ikincim253 12+5 de erkek oldugunu öğrendim ama yine bişeyler alamıyosun herşey yazlık ince 😊
oyku27 ikincim253 bizde 2 gün önden gidiyor bebek ddi doktorum 16 ocak dedi erkek dedi 16 da netleşir dedi bacak arasını gördük biz