[silindi] 5 ocak gözüküyor bakalim 😊 14+1 olduk 🤗 5-8 hafta arasi asiri mide bulantisi oluyordu düzeldi derken 13. haftada tekrar basladi. Özellikle bugün cok kötü 🤢 calisirkende cok zor oluyor böyle, is yerimde kimsede bilmiyor henüz 🤷🏻♀️ Bunun disinda halsizlik cok oluyor ve belim agriyor bu aralar. Sabahlarida alarmim calmadan yarim saat bazen bir saat önce uyanip uyuyamiyorum nedense, cok gicik bir durum. Ha birde gaz sıkışması yasamistim asiri bir sekilde, suan en aza indi cok sükür. Öyle 🤗🌸