Gizemefend Benim de ocak görünüyor, bulantılarım yeni azaldı ancak hala doğru düzgün bir şey yiyemiyorum. Umarım çocuk bir şekilde besleniyordur :)) inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız yaza da tatile gideriz 😅
Gizemefend ysmngrcn henüz hareketlerini hissedemediğimiz için sanıyorum benim de öyle. Sürekli görmek duymak istiyorum ultrasonla :))
balllkabagimm [silindi] 1 Ocak gösteriyor uygulama ama tabi ne olur bilinmez. Ben aralıkta doğarmış gibi hissediyorum:) ilk üç ay çok zorladı şükür şimdi iyiyim. Bir an önce zaman geçsinnn. Kilo almadan sıkıntısız sağlıklı inşallah
balllkabagimm Canhan58 evet bitti kusma çok aşırı olmadı zaten mide yanması bulanması çok olmuştu çok şükür şimdi yok. Yediklerime dikkat edince yanma da olmuyor şükür 🙏🏻
balllkabagimm Amineninannesiii ben başka bir uygulamadan baktım burada da takvime girince 1ocak mavi küçük nokta ile işaretlenmiş sadece
balllkabagimm Canhan58 ben hamile olduğumu çok anlamıyorum şu an dışarı çıkınca yorulmak dışında:) bebek hareketlerini hissedince anlarım artık herhalde. 😅
Meleekk [silindi] 16 ocak doğumum henüz bişey almadım cinsiyetimizi öğrenelim başlarız hazırlıklara 😇
Canhan58 balllkabagimm aynen kesinliklee:) insallah saglikli sihhatli sekilde aliriz bebitolarimizi kucagimiza :) uzun yolumuz var
Derya2867 [silindi] 10 haftalık oldum doğum Ocak sonu gözüküyor ama benimki ortasında gelir diye tahmin ediyorum
rumeysatok [silindi] benimde 12 ocak görünüyor uygulamaya göre ama her kontrolde 1-2 gün geri geliyor bel ağrısından başka bir problemde yok şu anda çok şükür 🤗