[silindi] Bebeğinizi ocağın hangi gününü gösteriyor benim 9 Ocak bu postun altında neler aldığımızı vs sıkıntılarımızı ağrılarımızı sancılarımızı 😀yazıp birbirimize bilgi verelim aklımıza ne gelirse 😍🥰😘
Songunler [silindi] 18 ocak gözüküyo bisey almadim henüz çok erken zaten 2. Bebegim olacak kız olursa herseyimiz var kiyafet almayiz. Besik bebek arabasi puset ana kucagi herseyim var😂 agrım sızım yok 1 hafta once bulantım bitti çoook şükür 1 ay çektim hala biraz etkisi suruyo bazi seyleri yiyemiyorum😥 bende durumlar böyle
deno1 [silindi] uygulama 23 ocak diyor ama erkenden gelebilir benim sadece bel ağrım var çok riskli bir gebelik kanama vardi o biraz geçti derken şimdi serklajim var perşembe insallah bu zor günleri atlarız
Canhan58 [silindi] benmkide 12 ocak görünüyor..bende durumlar mide bulantısı surekli cikarma..ne iyi dusunmmussunuz takibe aldim hemen ;)
ysmngrcn 3 ocakta benim beklenen dogum ama her kontrolde aralığa doğru kayıyor. Daha hiçbir şey almadım. Eylül de başlıcam almaya.
2-prensesannesiii ysmngrcn Benimde ilk kızım 21 ocakti 30 Aralık’ta doğdu . Zaten normal olacağı için 36. Haftadan sonra her an gelebilir diye beklemek lazım 💜
2-prensesannesiii ysmngrcn Aynen öyle benim ilk kizimda Aralık’ta doğdu zaten kışın bir yere gidilmedigi için yaza 6 aylık olmuştu rahat rahat gezmistik . Şimdi yine Ocak ayı görünüyor dogum
ysmngrcn [silindi] Sorun olduğunu düşünmüyorum. Bebeğin gelişimine bakarak söylüyor sanırım. Bir de benim son adet tarihi belirsiz, düzensiz olduğu için. Bu nedenle ortalama 2,3 gün oynuyor.
[silindi] Songunler oh ne güzel maşallah 🥰 annesi benim de aksine hiç midem bulanmadı sizin için kötü olmuştur 1 ay uzun bir zaman dilimi
Rose91 Songunler 18 gbi gözüküyor bizimde.. bakalm cinsiyette ogrenmedik bizde 😀 bende henuz bir seye basliyamadim
Songunler [silindi] evet hic yemek yiyemedim yapamadim kizimla ilgilenemedim kaynanamda kaldim 1 ay yemek yaparken dışarı kaciyodum bide kaynanam çalışıyo gunduzleri kizimin altini almak icin mandal takiyodum burnuma ciddi ciddi siz düşünün 😅 bulanti olmadiysa sanslisiniz valla
Zkskdkdkxk [silindi] uygulamaya göre ocağın sonu ama sezeryan istediğim için değişicek diye düşünüyorum doğum zamanı ama kışında sıkıntı doğum 😂
ysmngrcn Ben daha kendimi hamilelige tam adapte olmus hissetmiyorum, sizde var mı böyle hisler. Belki bebek ile daha iletişime geçemediğim içindir. Bir de hamilelik, bebek bakımı için okuduğunuzda kitaplar varsa paylaşırsanız sevinirim.
Gizemefend ysmngrcn henüz hareketlerini hissedemediğimiz için sanıyorum benim de öyle. Sürekli görmek duymak istiyorum ultrasonla :))