eminedlmnn Sevda_keskin94 bende esra hanıma gidiyordum bu zamana kadar 37 haftalık oldum birgün esra hıca yoktu bende saadet hanıma gittim ama çok beğendim yani ilgisi alakası samimiyeti esra hocadan daha dikkatli geldi bana
Sevda_keskin94 eminedlmnn ben de 38+2 haftalık oldum ilk aydan bu zamana kadar hep saadet hocaya gittim hiç degiştirmedim inşallah dogumuma da o girer 😂
Prlkelif gazetecianne evet Esra hanım çok başarılı bir doktor bir süre ona gittim şimdi aynı hastanede Şebnem hanıma gidiyorum oda iyi bir doktor güleryüzlü ilgili. Esra hanım hafta sonu pek hastanede olmadığı işin Şebnem hanıma geçtim ben
Tuubacvk Prlkelif bende Şebnem hanıma gidiyorum hamileliğimi ilk öğrendiğimden beri çok ilgili ve güleryüzlü bir doktor ben memnunum 👍🏻
eminedlmnn Sevda_keskin94 inşallah kolay doğum için herhangi birşey önerdi mi doktor egzersiz dışında hurma gibi
sedacelikss Medical park pendikte Neslihan hanım-Nilüfer hanım,Emseyde Canan hanımı öneririm. Medical parkta doğum ücreti 7.400 emseyde 5000 şu an
Sevda_keskin94 eminedlmnn egzersizler verdi ben vakit buldukça yürümeye çalısıyorum ve pilates topunda hareketler yapıyorum ama dogumla ilgili hıcbır belirti yok 😂😂
Tuubacvk Prlkelif hayır bende henüz konuşmadım 20+3 haftalığım ne zaman konuşurum bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla emin olmamakla beraber 3bin diye duymuştum normal doğumu bi tanıdığımdan
Sedaozbay Benim gittiğim yer özel muaynane ilgili bir doktorum var 2. Doğumum olacak şuan 31 . Haftadayım yeliz Akçelik önceden adatıp da çalışıyordu kendisi arayıp soruyor bile Kartal köprüsüne gelmeden d100 karayolunun kenarında yeri
Yasoo96 nursahc kocaelide oturuyorum ben 😅 daha once canan hoca’da burda calisiyodu. Asistanligini yapmistim. Pendik’e gecince kendisi, bende hamileligimde ona gitmek istedim tekrar 🥰 sen nerde oturuyorsun?
Nurtendurmazz Zeydali-annes kesinlikle bende Başakşehirde oturuyordum evlenince pendiğe taşındım aynı zamanda sağlık çalışanıyım Tuğba hanımı şiddetle tavsiye ederim ☺️
Prlkelif Tuubacvk ben 30 haftayı bitirdim evet detaylıya girdim. Detaylıyı yapan doktor farklı oda çok şeker bir bayan güzel ilgileniyor ama fiyat tuzlu 600 TL. Benim riskli olduğu İçin başka hastaneye gitmedim parayı gözden çıkardım mecburen
Tuubacvk Prlkelif evet fiyatını biliyorum bnde randevu aldım haftaya detaylıya gircem de bnde memnun kaldın mı iyi miydi diye soracaktım?
Esolinn Serapsen Ben Yüzyıl Hastanesine gidiyorum, aynı zamanda 3.5 yıl orda çalıştım ayrılalı 6 ay oluyor. Hastanenin tüm işleyişini ve sistemini bildiğimden tercih ettim ve çalıştığım süreç+gebeliğimin başından beri bir sıkıntı görmedim