Ben kartalda yeliz akçelik diye bir doktora gidiyorum canım , ama bayanlar bişey sormak istiyorum emseye gittim ben ilk hamile olduğumu öğrenince, doktor bana doğuma girmek bana kalmış bişey deyince vazgeçtim. sürekli gittiğim doktorun doğumuma girmesini isterim sonuçta siz emseye gidenler sordunuz mu acaba doğuma giriyorlarmı yoksa keyiflerine mi bağlı oluyor ? Sırf bu yüzden emseyden vazgeçmiştim giriyorsa eğer her hangi bi doktor yine düşünebilirim 🙂