Arkadaşlar merhaba 13 haftalık gebeyim bekarken Beykoz’da oturuyodum fakat evlenip Pendik’e geldiğim için burda hastaneler ve doktorlarla ilgili hiç bi fikrim yok. Kavakpınarda oturuyorum buraların çoooook meşhur Cihan tıp merkezinde Cüneyt beye gittim ilk ama hiç memnun kalmadım ilgisiz soğuk biraz. Sonra bi iki kere Zeynep kamile gittim hastane inanılmaz güzel fırsatı olan herkese tavsiye ederim ama bize uzak olduğu için devamlı git gel yapamadık ayrıca corona dan dolayı doğumda refakatçi kabul etmedikleri için şimdi Doğumda dahil gidebileceğim bi özel hastane arıyorum. Yüzyıl hastanesinde Nilüfer hanıma gittim ama genel olarak yüzyıl çok iyi bi hastane olmadığı için doğum konusunda güvenebilir miyim bilemiyorum. Yaşam tıp merkezinde bi doktoru önerdiler çok iyi diye bir de bölge hastanesini çok duyuyorum. Siz nerelere gidiyorsunuz muayene ücretleri nasıl tavsiye eder misiniz doktorlarınızı