Mucizemmmmm Asiyeece123 bende almakta kararsı kaldım özel hastanelerde ceriyorlar almana gerek yok dediler bilemedim bende napacağımı😕
Asiyeece123 @Mucizemmmmm bende ozel hastanede dogum yapicam vermiyolar hastanede bende iki paket büyük boy depent aldm
Mucizemmmmm Asiyeece123 gorumcem gecen sene dogum yapti hemsirelerim iki tane verdigini soyledi ihtiyacin olursa isteye bildigini soyledi oyuzden dedim
Mosimosi Derinimm canpedin kilot şeklinde olanları da var. Ben bir paket depend bir paket canped kullandım. Canpedden daha çok memnun kaldım. dependi ebebekten aldım, canpedi eczaneden.
Esmaaa Canpedi duydum hasta bezi degilmi canim.kac beden aldniz bende dusunuyorum.depent denilen ped mi ic camasura yapisan Mosimosi
AytenFaruk Nisasah beden ölçüsüne göre boyutları var ona göre seçiyorsunuz zaten orta ve büyük boy var ölçü olarak 🤗
Derinimm Nestlenesfit bende 2 gun once gittim olmadigini soyledi bende anlamadim ama arkadaslar saolsunlar soyledi yarin şok migrosa filan bakacam 😊
Cansum1 [silindi] Doğum hikayenizi anlatır mısınız normal Doğum düşünüyorum çok korkuyorum naısl cıkcakkkk ordan diye :) nasıl oldu nişan vs suyun mu geldi :) hayırlısı olsn bu arada sağlıkla büyüt
[silindi] Birglbiray bence büyük boy en rahatı. Bak bi arkadaşta s bedenmiş orta boy almış rahat edememiş