Esmaaa ikisi de kilot şeklinde hasta bezi. Canpedin normal hasta bezi de var, onu demiyorum, kilot şeklinde olanı da var, onu alın. Yumuşacık zaten hiç rahatsız etmiyor. Ben doğumdan çıktığımda 60 kiloydum. Depend orta boy küçük geldi, rahat edemedim, belki de dikişlerimi sıkmasından korktum. Canped m beden tam geldi. Depend alacaksanız büyük boy alın bence.