Derinimm kesinlikle yüzde yüz memnun kalacaksın ben kullandım çok aşırı rahat ama büyük boy almanızı öneririm. Üzerinde ki yazdığı bedene göre almayın. 38 bedendim orta boy almıştım doğumdan önce deneyeyim dedim çok sıkmıştı rahatsız etmişti. Büyük boy çok rahat ve sızdırma falanda olmuyor