Asiyeece123 2 tane almakla çok iyi yaptınız. Hastaneye 1 paket getirmeniz yeterli olur. Evde diğer paketi kullanırsınız. Benim aldığım büyük boy büyük paketti 16’lıydı. Hiç bitsin istemedim. Normal doğum yaptım kanamayı asla dışarıya vurmuyor. Çok rahat oluyor ilk günler için ped bi zulüm gibi. Çok kanaman olmuyor ama normal yaptığında dikiş yerini rahatsız edebilir. Depend ise pamuk gibi yumuşak kayma sıkıntısı olmuyor hiçbir şey yaşamıyorsun. 23.gün oldu doğum yapalı dün migrostan alsam mı acaba dedim kanamam olmamasına rağmen lekenme için o derece rahat. Bide sadace onu giyiyorsun ohh mis :))