Sisi tuhaflık hissediyorum belimde ağrılar oluyor bebek çok fazla toplanmaya başladı sürekli sertleşiyor nefesim kesiliyor bide çok çok aşağı baskı yapiyo bıçak batıyı gibi hareketleri de çok aşağıda oynamaya başladı bide ufak ufak yokluyo adet sancısı gibi tedirgin oldum biraz sicze gitsem mi