Sisi bende tekmeden uyanmıyoruum aslında gece tuvalet derdim hiç bitmiyor uykumda gelmiyor birde sıcak basıyor 😁 evet devlete gidiyorum çevremde doğum yaptıran özel yok devlette devam ettim ama doktor yok ne yazık ki bende ilkini 37+4 doğurdum umudum belki bunda da 😁