Sisi 37+4 deyim yatağımda uyuyamıyorum sert bir yerde uyuyabiliyorım gece çok WC kalkıyorum son bir haftadır uykum çok geliyor gözümü açamıyorum öncesinde de uyuyamıyordum tersine döndü şimdi WC ye bile gözü kapalı gidiyorum 😊normal mi bilmiyorum ama çok uykum bölündüğü için yorgun uyanıyorum