Sisi bende 37. Haftamdayım 2. Gebeliğim ama aşırı heyecanlıyım bir kızım olacak ilki erkekti onun her tekme atışında bile uyanıyorum zate. Uyumak pek mümkün değil sanırım heyecandan son günler doktor randevusu da bulamıyorum kızımı çok merak ediyorum bir yandan doğumdan korkuyorum pazar günü annem gelecek yanıma kalmaya ayyy nereler girdim 😁🤦♀️ ama vallahi aşırı heyecanlıyım Allah sağsağlim almamızı nasip etsin kucağımıza