A-engin10 zaten doktorlar planlı sezaryense bilerek 38-39 haftada almak isterler. Bebek kendi geldiği zaman normal doğum başlamış oluyor. Atar topar acil bi şekilde almaktansa sakin ve planlı bi şekilde almayı tercih ederler. Sizinki neden öyle demiş anlamadım