A-engin10 38 zaten sezaryen haftasıdır keza bütün doktorlar planlı sezaryeni 38 + da yaparlar ha suyu gelir sancı olur daha erken olabilir halam iki doğumunu da suyu gelip 36 da yaptı çocuklar gayet sağlıklıydı hastanede falan yatmadılar ne alaka yani doktor da saçmalamış