Doktorda boş konuşmuyordur vardır bir bildiği herkes 38 de sezeryan oluyor sıkıntı olmuyor olabilir ama onun gebeliği bebeği ve doktoru farklı sizin farklı. Birde kendi rahatınız için ben bu tarihte istiyorum doğsun demek ne kadar doğru ki bırakın bebek karar versin gelişimi karar versin. Belirtiler olunca aldırın bence tabi annesi olarak siz bilirsiniz.