Canim arkadasim 36.haftada sezaryen oldu doktoru daha fazla beklemeyelim dedi skntiliydi biraz gebeligi cok agrisi oldu 2800gr dogdu sanırm kuveze bile girmedi gayet saglikli doğdu bebek icini ferah tut bazen gercekten ne dediklerini bilmiyorlar doktorlar rahatlatacklari yerde korku ya sebep oluyor hic korkma allahin iziniyle hic birsey olmaz 🙏