A-engin10 bence erken değil zaten çoğu sezaryan 38+da yapılıyor.doktorum banada 39+0 demişti o günde ctesi gününe denk geldiği için 38+6da alalım dedi.bende bugün 38+1im ve bebeğimin hala kendisinin gelmesinin daha doğru olacağını düşünüyorum 😒 tabi herkesin yaşadığı hamilelik süreci farklı sıkıntı yaşıyorsan 38+1gayet iyi bir hafta.bazı doktorlarıda anlamak gerçekten zor