Elifkrblt BaharBulut merhaba bende 6 haftalık gebeyim keseyi gördük ama bebeği göremedik küçük herhalde diye doktor 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi inşaAllah görürüz nasip olursa
Ayse0335 MerCih bende 5+6 yım keseyi gördük ama kalp için erken dedi doktorum ben kesenin içini boş gördüğüm için korktum açıkcası bi nokta kadar da olsa birşey olması gerekmiyormu acaba
BaharBulut Benm 4ncü cocugum olduğu için aslında biraz tecrübeliyim o yüzden erkenden doktora gitmek istmedim kzlar
Yalcnnaysgll BaharBulut oy maşallah cesaretinizi kutluyorum 2. Ye hamileyim yetebilcekmiyim diye düşünüyorum şimdiden nasıl bir yol izlediniz tecrübe edelim🌸😌
1suranur1anne melek6161 aynı sorunu yaşadım biliyor musun cuma günü gittim çok şükür duydum çok korkuyordum ama doktorum dedi ki sağlıklı gebelikte bebeğe hiç birşey olmaz dedi sadece stresten uzak dur dedi bence tüm hamileler uzak durmalı
Yalcnnaysgll 1suranur1anne kaç haftalıkken duydunuz peki Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻🌸
aysegul8 1suranur1anne bende şu an 6+1 deyim Perşembe günü doktorum kalp atışı için çağırdı inşallah duyarım 🤲🏻 Kaç hastalıkken duydunuz acaba
BaharBulut Yalcnnaysgll canım vala en büyük şey sabır aslında benim kızlarım akıllı cocuklar belkide o yüzden doğuryrm 🤣
AyseSarisen aysegul8 ay aynıyız bizi de cuma gününe çağırdı bakalım doktor ama tedirgin olmamak elde değil hayırlı sonuçlar inşallah
Enbianne Bende yarım gitcem 2 hafta once gittim kese vardı bebek yoktu 5+4 tuk işte arın gitcem bakalım artık
minikkoalaam benim 5 haftalikti cuma gunu kalp atisini duydum. 💖 bugun 6. haftaya girmisiz. cok acemiyim bu uygulama olmasa haftasini bile bilemezdim 😂
Alp-2806 melek6161 önlem amaçlı mı yoksa pıhtılaşma mı var dı benim doktor kalp atımını duymadan verme taraftsrı değilim dedi
melek6161 Alp-2806 pıhtılasma testi yaptırdım Cıkmadı sorun Önlem amaclı verdi Progestanda baslattı Senin varmı pıhtılasma?