BaharBulut Yalcnnaysgll canım vala en büyük şey sabır aslında benim kızlarım akıllı cocuklar belkide o yüzden doğuryrm 🤣
Yalcnnaysgll BaharBulut sanırım doktora gidene kadar kendimi yiyip bitircem cuma gidicem inşallah herşey iyidir 🙏🏻
Goksennn BaharBulut Mucizemm18 Keseyi görür diye düşünüyorum bebeği göremezse de bir on gün sonra falan tekrar çağırır. Bende 4+2 de öğrendim şimdi 5+6. Cuma gideceğim bende. ☺️ İnşAllah kese de bebek de görünür sağsalim kucağınıza almayı da nasip eder Allah 🙏🏻
Mucizemm18 Kızlar bende bugün 5.haftama girdim ama doktorum cuma günü için kontrole çağırdı daha yeni girdim kese gözükür mü erken değil mi sanki, ilk gebeliğim pek bi bilgim yok 🤷♀️
BaharBulut Mucizemm18 keseyi görür canım ama bebeği görür mü bilemem çok küçüktür o yüzden bende bekliyorum bebek büyüsün öle gdicem
AyseSarisen aysegul8 ay aynıyız bizi de cuma gününe çağırdı bakalım doktor ama tedirgin olmamak elde değil hayırlı sonuçlar inşallah
aysegul8 AyseSarisen Merhaba çok uzun zamandır aktif olmamışsınız ama 😊 haftamız aynıydı bebiş doğmuştur artık 😊 nasıl gidiyor annelik
Mucizemm18 BaharBulut inşallah keseyi de bebeği de görürüz Rabbim sağlıklıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲❤️
Ozee Ben de 6 haftalıkken gittiğimde 5 hafta dedi doktorum. Yarın başka bir doktora gideceğim ve diğer doktorun dediği tarihi geçtim kalp atışı için çağırmıştı. Yarın duyarım inşallah çok heyecanlıyım