Deletedmom93428 Esraali hanım efendi doktor musunuz? İnsanları endişelendirmeyn lütfen(!) zkxmkxdsmsmsm
Yumurcakk Hafissee hahaha tamam işte 😂 var daha kız bnmde 14 gelen giden yazıo gelmedimi gelmedimi bunaldım story atıcam gelmedi ulan gelmedi diye 😂 bi ay sonra düşün bizde artık doğum hıkayemizi atmışız bebeler kucagımızda olcam bi ayda değil belki🥰
Smy238 H_myra1 Yumurcakk Hafissee Beyzan nstye alındım ama hiç sancı yok 🤦🏻♀️ Oysaki vajinamda batma var
yavrukom Smy238 doğum tecrübem yok fakat bı yakınım geçenlerde kontrole gittiğinde suyunun bittgini ve acil sezeryana alındığını söyledi her ihtimale karşı gitseniz iyi olur