Kadini bu kadar panikletmeye gerek yok arkadaşlar. 2 gün süre var. Ve o süre içinde kendi sancisi bile gelebilir. Kadına bı duş almayı bile çok gördünüz resmen. Oysa rahat bı şekilde duşunu alıp stres yapmadan gidebilirdi. Lütfen yapmayın. Buradakiler hepimiz hamileyiz ve gerçekten bu konu hakkında bilgisi olmayanlar çok fazla endişe duyuyor oluyrlar. Lütfen gebelikte bol bol araştırma yapın. Herşeyi göz önüne alarak bu gibi durumlarda ne yapacaginizi bilin . Lütfen .!.!.!