İlk doğumumda eşimle kalmıştık ve çok rahat etmiştim. Annem yaşlı beni kaldırmaya gücü yetmezdi. Şimdi gene kısmetse eşim olur. Bebek konusunda tecrübeli değiliz burası doğru ama özelde olacaksa doğum zaten size hemşireler destek oluyor her konuda illa anne yada başka birine ihtiyaç olmuyor.