Kızlar doğumdan sonra hastanede yanınızda ilk günlerde kim kalıcak? Biz eşimle birlikte kalmak istiyoruz ama etrafımda doğum yapan herkes annen ablan kalsın bebeğe bakamazsınız diyor. Hemşireler yardımcı olmuyor mu ben kimsenin yanında rahat edemem ya sadece eşimle kalırsam rahat olurum diye düşünüyorum siz nasıl yapıcaksınıız