Periwashere Nilduru ben de oyleyim, ama cocuk eşimin cocugu ya ne bileyim niye annem kalsin. Baska bi ameliyat filan olsa neyse
Nimet_Gamze34 Nilduru Yeni doğum yapan biri olarak anneniz kalsın. Eşiniz bebek ağlarken size yardım edemez. Sonuçta sizin de bir iyileşme sireciniz var. Anneniz bebeğe bakarken siz de iyileşirsiniz. Eşiniz gelip gider odaya. Bizde de 1 kişi refakatçi kaldı ama eşim hep girip çıktı odaya. Sabah geldi akşam gitti eve.
sedanur4004 Nilduru annenle olursan daha rahat olursun bence. Ben hastanemle konuştum büyük oda tutacağız hem annem hem esim kalacak. Annem bebekle ilgilenir eşim benimle
atlasinannesii Nilduru gönül isterdi ki eş kalsın aslında kalacak da ek olarak annem ve kayınvaliden de kalacak annem benimle ilgilenecek sezeryen olucam çünkü kayınvalidem bebeğe bakacak eşim de promosyon bi şey ihtiyaç olursa onları alacak
zeytinkiz Nilduru ilk özelle başladım eğer özelde devam etseydim eşim kalacaktı. Ama suan devlete gidiyorum ve dogum devletde olacak kardeşim kalacak kısmetse 🤷
sinembst Benim annem vefat etti, ablamda bekar ve tecrübesiz o yüzden kayınvalidem kalırım dedi ama şimdi yazılanları okuyunca tuvalet vs konusunda ondan çekinirim eğer bir sorun olmazsa eşim kalır 😊
ege_ayaz_mom Nilduru canım eşinle kalmak pek mantıklı değil bence annen ablan veya kayınvaliden falan kalsın yanında ben iki doğum yaptım ikisindede annem kaldı 3.ye hamileyim bundada annemin kalmasını istiyorum küçük bebek sonuçta bakamazsinjz falan yinede sizin bileceğiniz bişey😊