Miumiu bende cok merak ediyorum acaba 40 haftayı görür müyüz şuan 36. Haftamdayım bizimkide erkek 40 haftamız Ağustos 2 de doluyor acaba nasıl olcak ne bekliyor beni ilk doğum olacağı için heyecan var..
Aslında doğum yapan annelerden de biraz tecrübe alabilirim. Mesela doğumunuz nasıl başladı, nasıl karşıladınız sancıları, açılmanız kaç saatte ilerledi? Ben epidural almak istemiyorum almayan varmı? Önümde beni ne bekliyor bilmediğim için cok garip bir heyecan ve affallamışlık var 🙈🙈🙈