Merhaba ben de gebeliğimin başından beri Bayraklıda Perinatolog Prof.Dr.Mert Kazandı nın özel muayenehanesine gidiyorum. Özel anlaşmalı olduğu hastanede yaptırıyor doğumu sanırım Ata sağlık ve Gazi hastaneleri ama benim riskli gebelik olduğu için Ege üniversitesinde olucak sezaryen doğum Orada görev yapıyor aynı zamanda, genel olarak doktorumu tavsiye ederim. Çok rahat biri sizin stresiniz varsa bile kontrolden sonra stres falan bitmiş oluyor😅Perinatolog olması ayrıca gebelik için mükemmel zaten🌸