Biz yazım kurallarına çok dikkat ederek yazıyoruz ya 😃 bazen böyle sosyal medyada resmi bir belge yayınlanıyor ya özellikle pandemi zamanı çok oldu. Ben gönderiyordum eyvah böyle olacakmış diye. Hataları daire içine alıp bana geri atıyordu resmi belge değil bu yazım yanlışı dolu diye 😃