Denizyildizii MommySharkdutdutdutut yeni açılmış post bak görürsün😄 acaba yanlışlıkla mı yazdı dedim ama tekrar tekrar yazmış😂
Kuben Başlığı görünce bu sefer soruya cevap verdiğimde ultrasonu büyük harflerle yazıcam diyerek girdim 😃
MihricanA MommySharkdutdutdutut Bir de düzeltiyoruz NST yazıyoruz inatla aynı şeyi yazıyorlar. Söyleyince de konu bu mu diye trip atıyorlar 🤣🤦♀️ Ah hormonlar
MommySharkdutdutdutut MihricanA Benim kızım bile babasini düzeltiyor sonu getir dediginde şunu baba şunu diyor 😁😁😁😁
MihricanA MommySharkdutdutdutut Ay benim kocam da mesaj diyemiyor meşaz diyor hahaha onu düzeltemiyorum da ayıp olmasın diye🤣🤣 Riks falan diyor aman yarabbi 🤣