MommySharkdutdutdutut MihricanA Npyn nedir ya 😁😂 bari araya bi a al 😁😂 napıyorsun da çok uzun oluyor ya 😁
Kuben MihricanA Ya onu çok eskiden lise dönemlerinde yapardım ben hala yapıyorlar. Bir de i harfi yerine j yazardım Allah’ım 🤦😃
Denizyildizii Geçenlerde yazım yanlışları diye bi post açılmıştı altına şöyle bi yorum yapmışım o geldi şimdi aklıma😂😂 https://resimyukle.io/r/na8cwdjzbH
Masal53 MommySharkdutdutdutut ahahahah kahkaha attım ya oda nedir öyle 😛😛😛 ultrasyondan sonra nts de girr 😁😁
surelitta52 Her şeyi anlarım da şu “ultrasyonu” anlayamıyorum. Hayır dr %100 ultrasyon demiyodur ondan da mı öğrenemediniz yani. 😄