Seyda5234 bende ılk doktora gittiğimde vermişti hiç bir sorunum yoktu çalışıyordum kullanmak ıstemedım doktor ısrarla kullandırdı sonra ne oldu is yerınde kötü sekılde düştüm ılk aylarımda .ıyıkı kullanmışım dıyorum tedbir amaçlı bazı doktorlar sıkıntı görmese de verıyor bence kullan canım .bebegın kolay tutunmasını sağlıyor.ılac biraz ağır uyku bas donme yapıyor ben gece yatacağımda Atıyordum çok da güzel uyuyordum 😀