Seyda5234 bencede zarı yerine faydası var birtek kötü yanı ağızdan alırsan yan etkisi oluyor biraz halsizleştiriyor.. Vajinal fitil olarak kullanırsan daha rahat olur derim.. bende 8ci haftadan beri kullanmaktayım şuan 17+1 oldum.. Doktor vermişse bir ilaç haybeden yere vermiyor sağlı solu dinlemeye gerek yok bebişin ve senin sağlığın önemli olan.. Allah şifa versin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah.. 💕🤲🏼💕