Merhaba anneler bugün doktora gittim
Allah’a çok şükür düşük tehliki vb. Gibi hiç bir tehlikem yok ama doktor bana progesteron verdi
3 gün önce kalcamin üstüne düşmüşdum ama. Hiç bir sorun olmadığını söyledi ama bu ilacı yazdı ben bunu kullansam bir şey olur mu? Sizce kullanmalımıyım