Deletedmom93428 benimde hiç yanma olmadı ama doktor saçlarının çok olduğunu söylemişti. O mideyi yakan saç değilmiş bebeğin büyüyüp mideye yaptığı baskı sebebiyle mide kapakçıkları açılıyor ve asit sızıyormuş o yüzden yanma oluşuyormuş az ve sık yenince öyle bi sıkıntı yaşanmayabiliyormuş