Deletedmom93428
Valla aynısını bende düşünüyorum canım😂😂
Bende yarın 27 haftalık olucam. Çok şükür şimdiye kadar hiç mide yanmam falan olmadı ve Urfalıyım o kadar acı yememe rağmen 😂😂🤭Benimki de kel olacak o zaman😂😂
Ama düşüncem şu ki benim karnım aşağıda yani doktor normal diyor ve mideme baskı yapmadığı için olmuyor yanma falan heralde 🤷