Bizde 31+4 olduk bütün alinacaklarimiz tamam yarin itibari ile bebeğin kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip kaldırmayı düşünüyorum haftaicide nasip olursa hastane çantasını hazırlar kapatirım inşallah. Tek bir eksiğim var oda isim henüz belli olmadığı için hastane çıkış takımımız kaldı onu alır almaz çantaya koyarım diye düşünüyorum. Henüz sezeryan mi normal doğum mu belli değil hem heyecan hem korkular birarada. Tüm annelerimiz bir nefeste kurtulsun inşallah 😊🙏