Benimde ilk gebeliğim uygulamaya göre doğum eylül 27 ama burda yazan haftaya doktorun dediği hafta arasında fark var sanırım eylül ortası gibi doğum olabilir doğum şekli için daha erken dedi doktorum artık hayırlısı illa normal doğum diye birşey yok kafamda :) yeni başladım alışverişe bende tecrübeli anneler rica etsem neyden kaç adet aldınız yazarmisiniz gereksiz bişey almak istemiyorum :)