Bizde 31 haftalıgız her sey hazır kucuk ıkı hurç ve anne bebek cantası hazırladım sadece bavulun ıcıne koyucaz hastaneye gotururken
sezaryen ıstıyorum ama bellı olmuyor bazen hayırlısı olsun hepımız ıcın
Cokta korkuyorum hıc bılmedıgım bır sey sezaryen yapanlardan yorum alabılırım nasıl bır acı acaba ☺️🌺