benimde ikinci gebeligim ikinci sezeryanim olucak 20 agustos dogum 31+6 yim bugun bebegin tum koyafetleri yikadim astim bi iki gune kurur hafta ici utuleyip yerlestiririm cok sicak hava dahada beklemenin bi mantigi yok zaten bebegin eksigi yok benim ihtiycalari alicam sadece allahin izniyle sonra doguma :))