Ikinciyibekliyorum Nzl24 git canim git bak boyle yaptir yada . Once genital i aldır. Göbek ve genital i aldırınca rahatlarsın belden aşağı ayaklarını alırken sikinti yapmazsın. Dus alip gidersin once genital i alalim de akıntı problemin olmaz hem dua aldığın icin 🤗
Nzl24 Ikinciyibekliyorum saol canım en iyisi dediğin olur galiba gider ilk genitali sonra göbeğimi aldırırım çamaşırımı giyinirim akımtım olsada sorun olmaz zaten ondan sonra bi ben bilirim
Zehrabirsenuysal Kızlar hiç bişey olmuyor korkmayın. Özellikle her alda sonunda limon sürerseniz 2 seneye komple tüyleriniz biter. Lazer gibi düşünün. Bende çok az kaldı aklınızda olsun.
Ikinciyibekliyorum Nzl24 evet canim zaten cabuk bitiyor hem hamilesin dert etme o kadar. Kuaförler nelerini görüyormuş ama bende sen gibiyim 🤭
TuanaYldrm Tugbanne çok saçma bi düşünce size kim söylediyse 12 yıllık kuaförüm ve ağdaysa gelen bayanlar genelde hamile olanlar son ay da dahil olmak üzere hep yapıyorum ağda kimseden böyle bi olayla karşılaşmadım bende 9uncu ayıma girdim hala ağda kullanıyorum
Cnnhls Kızlar bende düşünüyorum 30 haftalık hamileyim bundan sonra agda düşünüyorum daha önce hiç yaptırmadım lütfen yardımcı olurmusunuz cekiniyorum biraz da örtüyle kapatılarak mi yapılıyor bi de can acitiyor mu ve tüyler kisayken mi yoksa uzamasi beklenip mi gidiliyor yardımcı olursanız çok çok sevinirim 🤗
Tugbanne Cnnhls canım istersen iç camasirinla gir önce yarısını ac sonra yarısını ama iç çamaşırın ağda olur yanına bide yedek al kuaföründen rica edersen o şekilde yapabilir ağdanı
Zeynepsa Tugbanne Ben yaptiracagim doktorumda problem olmaz dedi ama kisiden kisiye degisir bu durum hassas teniniz varsa problem olabilir
Zeynepsa Nzl24 Kuaforler neleri goruyordur canim çekinme. Kendi pisliginden dolayi pis pis giden vardir kuaföre bu senin elinde olan birsey degil
Nzl24 Zeynepsa ayyy onlarda nasıl insanlar bilmiyorum gerçekden çok pis gidenler oluyomuş benim kuaförümde söylüyodu
Edanurusta Tugbanne Ben hiç özel bölgeye yaptırmadım ağda . Ama Doğum öncesi bende yaptırmayı düşünüyorum . Ama hiç tanıdık kuaför yok yakınımda napacağım bilmiyorum
Tugbanne Edanurusta neyle alıyosun canım jiletten döneceksen ağda ilk başka çok acıyor onu söyliyeyim yada ben ilk bilmediğim bi kuaföre gittiğim için mağdur oldum kan içinde kalmıştım 🤦♀️
begumge Tugbanne ben doktoruma sormuştum şimdi yaptırsam son aylarda açılma yapıyormuş diye hiç alakası yok istediğin zaman yaptırabilirsin dedi.
Mucizem Tugbanne valla canım korkutmak istemem ama ağda yaptırdım ertesi gün sabah suyum geldi ama tabi ağdaya bağlı diyemem çünkü az az sancım çıkıyodu tesadüfte olabilir ☺️
ElcinEren Tugbanne herhangi bir tehliken yoksa yaptır, rahat edersin. Bunun Doğum sonrası da var sonuçta. Kimbilir ne zaman aldırabileceksin. Bende o zamanı düşünüyorum en çok. Jilet kullanmak daha çok zorlar sonrasında bence.
gonulcelen Yoncaeroglu pembe mavi renkli jiletler kesmiyor falan ama nasıl yapacağız ki kendimize normalde kullanıyordum ama suan onu kullanmak zor olur gibime geliyor hele ki 9. Ayda