Tugbanne hamileligimden önce hep agdaya giderdim hamileligimde 1 kez gittim cok aci çektim ondan sonra jiletle yapmak zorunda kaldim mecbur agustosta dogumum var sezeryan olucam dogum tarihim netlessin 3 gun oncesinde falan giderim heralde bende agdaya lohusa dönemindede rahat etmis olurum en azından