Tugbanne asıl agda o zamanda ve sonrasında lazım canim . Neden her ay agda yaptiriyoruz doktora oyle gozukmeyelim diye. Ee ben tüylü gittim mi ebeler doktor beji oyle gördükten sonra ne anlamı var ki 🤭 ilk dogumumda pazartesi doguma girecektim cumartesi günü agdaya gitmistim. Simdi ikinci gebeligimdeyim gene aynısı olacak. Sezeryan süresi hemen hemen 40 gun kanamalı geçiyor ve agda yaptırma gibi lüksümüz olmuyor hem kanama hem ağrı olacağı icin. Bir sonra ki ağdamiz 1 buçuk ayı buluyor cunku dogumdan sonra 🤩