Misto Tosbikella fazla takma derim ben kafana doktoruna sor bakalım ne diycek tahmini doğum tarihine.Birde son adet tarihini doktoruna söyledinmi hemen şuanki haftanı söylüyor. Eniyi doktor hesaplıyor gene.
Tosbikella Misto son adet tarihlerimiz bile aynı 🙈sağlıkla gelsinler inşallah bakalım ya hayırlısı umarım
Tosbikella VeraVrea ya orda yazıyor evet ama suan mesela 35+6 37 mi dolduruyorum yoksa 36 mı gibisine
Kevser45 minikprensimmm123 minikprensimmm123 26. Haftada bitiyor sanırım 3. Ay 5 hafta olarak sayılıyor.
Misto @Kevser45 @Tosbikella Kızlar sizdede ödem varmı buara benim ayakları gözle görülür derece şişmeye başladılar.Ayakkabılarım olmuyor😔Birde sızlıyor yere bastıkca
Kevser45 Misto bende ödem oluşmadı çok şükür. Antep’te sıcakta o kadar terliyorum ki o yüzden oluşmadığını düşünüyorum 😂 birazda genetik canım annende falan olmuş mu bir sor istersen