Kevser45 Misto bende ödem oluşmadı çok şükür. Antep’te sıcakta o kadar terliyorum ki o yüzden oluşmadığını düşünüyorum 😂 birazda genetik canım annende falan olmuş mu bir sor istersen
Misto Kevser45 istanbulda aşırı sıcak ve surekli terlemeten helak olmuş durumdayız ama genede şişiyorum yavaş yavas