Misto aynı şekilde benimde suan için normal denildi ama ilerisi için ne olur bilemem 🙏inşallah normal olur
korkuyorum bi yandan bi kaç gün sonra kontrolüm var aslında ama insan erken doğum vs diye korkuyor
35+6 36 ya mi giriyoruz 37 mi
8 aylık mı 9 mu çözemedim herkes farklı bir şey diyor 😅