Ikincimelek ya ben bana kalsa 10 gün sonra giderim beklerim ama kan pihtilasmam var iğne kullanmam gerekiyor die mecbur gittim doktor hatta keşke kasette görünce hemen başlasaydın dedi kan günü başladım vurmaya igneleri işte aspirin ztn içiyordum böyle bişeyim olmasa 10 gün değil 20 gün beklerdim buyusin die 😄